Snusk och lönesamtal

Lördag idag. Känns som en skön dag då det är fint väder och jag är på strålande humör. Fick somna om imorse, och det har inte hänt sen gud vet när! Så jag tror jag steg upp vid tio, underbart.
Idag ska jag städa och rensa ur kylskåpet, för där såg jag en del grejer som absolut inte borde vara där och snart är på väg att gå ut av sig själv. Nasty, ja. Sen ska vi fara och stooorhandla för när jag har rensat ut ur kylen så lär det väl inte finnas så mycket värt kvar. Fira Liam ska vi också hinna göra.

Jag hade lönesamtal igår och det gick bara hejsan! Fick bra poäng och nyttig kritik som jag ska lära mig av. Typ att jag skulle prata mer på möten och komma med ideér. Får lära mig det innan nästa år och nästa samtal.

Firade Peppes farmor igår som fyllde 84 år. Trevligt och god mat. Skjutsade hem henne vid halv 10 och då for vi till Karlsson en sväng där dom satt och drack öl och pratade en massa snusk.

Ikväll är det ännu inte bestämt vad som ska göras. Peppe hade förslag på allt möjligt men jag var varken jätte sugen på Malå eller krogen ikväll. Bullmark kanske? Ja det återstår att se.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

vad tusan är det i malå som alla ska på?

2009-03-28 @ 15:50:48
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0