Snart slut på slappningen...

Hejåhå vilken skön dag! Sov länge, suttit ute i solen och njutit och spelat Monopol på Wii med Peppe. (Jag vann!)
Känns som man ska passa på att njuta och slappa extra mycket nu innan lill bäääsen kommer. Då lär det inte bli så lugna söndagar längre. Fast man vet ju aldrig, fast så slapp dag som idag kommer det då garanterat inte att bli.
Gårkvällen blev lyckad. Vi åt jätte god mat på Tatung och sen for vi och bowlade. Anton och Oskar for dock hem efter maten. Jag vann första omgången men sen vann Peppe sista och den totala poängen. Fattar inte varför man inte bowlar oftare än vad man gör. Det är ju hur kul som helst. Kanske för att man måste in till stan... Jaja. Sen stannade vi av i Övre Bäck för där satt Erik, Per och Olov och drack öl. Där blev vi kvar tills klockan va typ halv två och jag sov i fotöljen.

Jag gruvar mig redan för en ny arbetsvecka... Men det känns alltid bättre när man väl är på jobbet, då går tiden rätt fort. Jag peppar mig med att jag snart får vara hemma i nästan ett år. Satan så skönt det ska bli.

I veckan annars blir det nog att fara och simma på onsdag. Ska till stan på förmiddan och träffa Kerstin. Sen måste jag verkligen posta ansökan om havandeskapspenning till Försäkringskassan, handläggnignstiden är 5 veckor och det är 5 veckor kvar tills jag kan gå så det känns liiite brådskande. Hoppas ändå på att kunna jobba nån vecka extra men vi får se. Beror ju helt på hur jag känner mig.

Här är lite bilder sen igår, tog inga kort från bowlingen eftersom det var discobowling och det pallar inte min kamera me...


Syster. Födelsedagsbarnet som fyller 30 år!


Oskar.


Oskar va inte helt nöjd...


Tilda.


Väntar på maten.


Anton och Oskar.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

oSkar är väldigt lik anton såg jag nu :)

2009-03-15 @ 18:34:17
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0