Sjuk

For hem tidigare från jobbet idag för jag känner mig inte alls fräsch. Inte ont i halsen eller nåt men feber och hängig.
Tror min mage har växt bara sen igår, tycker den är gigantisk idag. Ringde på BB i Skellefte och skulle boka tid för studiebesök men dom hade inte sina scheman klara så jag skulle höra av mig igen om typ tre veckor. Att välja vars jag ska föda är enkelt av den stora anledningen att i Umeå så finns det typ en enkelsal annars måste man ligga med en massa annat folk. I Skelet så finns det nästan enbart enkelsalar plus att pappan får stanna över natten. Så ja, beslutet är fattat.
Idag blir det att äta rester till middag, orkar verkligen inte ställa mig och laga nån mer avancerad mat...

Nä, tillbaks till soffläge.


/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

jag saknar dig.

2009-03-30 @ 19:51:57
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0