IPRED lagen?

Asså hur sjukt trött kan man vara?! Jag har sovit 2 timmar i em. men det känns som jag skulle kunna sova ännu längre. Ska ju till Bm imorn så då får jag veta om jag kanske måste börja med extra järn. Hur skönt det än är att sova så är det inte kul att vara så här trött...

Jag och Peppe har varit och pantat, slängt en massa papp på återvinningen och varit hos Lundgren och fixat mark papperen som ska in till jordbruksverket innan den första april. Börjar kännas som om det inte var så länge kvar till dess...

På söndag ska vi ställa om klockan till sommartid! Så gott folk, glöm inte det. Särskillt ni som jobbar i helgen. Jag har turen att vara ledig, annars hade nog risken lik förbannat varit stor att jag kom på jobbet en timme... För tidigt blir det väl?! Aja.

Leonard undrade vad jag ansåg om IPRED lagen/fildelning. Ja.. Jag har suttit och funderat men jag vet faktiskt inte. Det är klart att folk som har gjort musik/filmer vill tjäna pengar också på att vi köper original. Men dit kommer vi aldrig att komma, det kan jag lova. Kommer alltid finnas de som laddar ner och aldrig åker fast. Men helt klart så hade jag varit Rihanna så hade jag velat att folk köpte original och inte laddade ner, för det är som Leonard säger, inte bättre egentligen än och stjäla från en affär. Men som tur är så är det inte min huvudvärk. Jag har bara mina åsikter vilket är skönt. Eller vad tycker ni?
Leonard ----> www.trierer.blogg.se

Nä nu ska vi snart käka nå gott kött som Peppe har fixat till middag!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jättebra inlägg du :)



tack tusen gånger för att du länkade till min blogg! :)



Ha en jättetrevlig kväll! :)



Är det okej om jag lägger till dig på min lista med länkar? :)

2009-03-23 @ 17:49:22
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Så, nu finns din blogg listad under "Links" i sidmenyn. :)

2009-03-23 @ 20:22:36
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0