Helt galet

Jag somnade skit tidigt igår när jag kom hem från jobbet och vaknade då också väldigt tidigt imorse. Men det är väl bättre än tvärtom antar jag... Peppe låg och drog sig en timme imorse. Tänk om man hade ett sånt jobb, där man kunde styra sina tider lite själv...
Idag kommer Sofia & Malin. Jag/vi ska baka sen måste det ju hinnas me nå kortspel också tycker jag. Sen ska jag iväg på möte på jobbet. Efter det blir det att panik åka in till stan för då ska jag se "Män som hatar kvinnor" på bio med Jenny. Så ja, det blir riktigt en full dag idag!
Igår va jag väldigt nöjd. Jag fick löneförhöjning och sen papper på att jag faktiskt har tillsvidare anställning. Känns skönt att få upp lönen, det behövs alltid.
Btw, igår fick jag en sån där tok galen form på magen igen. H*n måste ha legat precis i mitten av magen, för jag fick värsta toppiga och utåtstående magen. Jag fick lov att greja på och störa bebben ett bra tag innan h*n flyttade på sig. För skönt vare absolut inte! Igår sparkades det nästan konstant kändes det som. Vaknat flera gånger inatt också av att den leker vilde. Malin låg och kände på magen igår och fick sig ett par riktiga smällar. =)

Nä, nu ska jag in i duschen sen måste jag inventera och kolla vad jag måste ner på Robban och handla inför bakandet.

Tjoohopp!

/SQ

Kommentarer
Postat av: malin

2009-03-10 @ 09:28:41
Postat av: malin

jo du en riktig karate kid.. men d va mysigt :)

2009-03-10 @ 09:31:02
Postat av: fia

tack för en trevlig stund idag :D

2009-03-10 @ 21:28:59
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0