Haltande kalv

Ja tänk om kalvarna kunde hålla sig i skinnet när Peppe är borta?!
Kommer ut och ska ge dom mat och inser att en inte kommer in. Jag går ut och kikar och där sitter han. Fast i ett rep runt benet vid grinden. Jag försöker få lös han men han sparkas och är helt galen. Jag hämtar morakniven och skär loss repet från grinden iallafall. Efter mycket stök och bök och svordomar så har jag fått lös det från benet. Stackarn va alldeles slut efter att ha stått där och försökt riva grinden och försökt få sig lös... Jaja, han haltade en aning så får väl hålla ett extra öga på han idag och se om det blir bättre.
Pratat me Peppe ha jag hunnit göra också. Det är tydligen typ sommar där nere. Så Sofia, du som åker imorn neråt, njuuuut!!
Jag ska ta och vika nå tvätt nu. Sen nalkas det middag hos svärpäronen och sen simmning med Elina.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

åh, de låter härligt så de ska jag göra! :)



nejmen, for han till göteborg han? nedrans..

2009-03-19 @ 18:04:29
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:28:47
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0