Bra affär?!

Åh så skönt att vakna av att det är soligt ute. Antar att det inte är plusgrader ute än men...
Idag ska vi till Klirran för och hämta pellets sen blir det Bm och sen iväg och jobba! Full rulle!

Igår gjorde jag en affär. Det kom en tjej som säljer uppslagsverk. Ni vet dom där gröna böckerna Aktuellt, som typ mormor och morfar har i bokhyllan med olika årtal. Det är sånna årsböcker men fräschare och bra många fler bilder. Ja iallafall så började jag premenuera på årsboken 5 år framåt. Fick 2007 boken redan igår, det står verkligen allt möjligt som har hänt under -07. Kul bok. Kostar dock efter det också... 900 spänn per bok. Men jag ångrar mig inte, än...

Nä, nu blire risgrynsgröt!!


Gör en bättre update sen!

Kommentarer
Postat av: emma~

Även vi har den årsboken i bokhyllan efter att en kvinna ringde på vår dörr.

2009-03-24 @ 09:58:56
URL: http://emma87.blogg.se/
Postat av: malin

såg en bekant 940 när jag va ute me ludde..

2009-03-24 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0