Livrädd

Helt galet hur mycket jag vill ha min lilla bebis här snart! Jag är övervänt, och har jag otur så är det typ 4 veckor kvar.
Men själva förlossningen kan jag nog hoppa över. Jag har blivit paniskt livrädd för själva den grejen. Kan inte tänka mig själv ligga där och flåsa och trycka ut en 3kg stor melon. Det går inte. Jag är nog inte gjord för att föda.

Peppe verkar kunna bli sen till mötet halv 4. Inte alls bra med tanke på att hon vi ska träffa säkerligen slutar jobba kl 4. Men vi får väl se hur det går. Jag kan ju inte direkt godkänna faderskapet på egen hand...

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Det kommer att gå fin-fint ska du se! Ut ska den och den kommer att komma ut på ett eller annat sätt. Det är bara att följa med för kroppen vet vad den ska göra och barnmorskorna kan ju sina saker dom med.



Skulle kunna föda barn idag bara för att det är ganska häftigt vissa stunder...men jag går nog helst hem utan bäbis för det finns ingen ork eller tid för såna tidskrävande småfisar på den här gården nu.

2009-06-04 @ 14:46:01
Postat av: Angelica

Jag känner samma sak som du så vi kan ta varandra i handen! ;) men det kommer nog gå bara bra för dig ska du se! :) den här lille väger drygt 3,5 kg.. känns lite mäktigt att trycka ut.. haha! Men jag håller tummarna för dig i alla fall.. :)

2009-06-10 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0