Min lilla,lilla bebbe!

Åh jag drömde om min lilla bebis inatt! Jag ville verkligen inte vakna när Flisan stod och trampade på min mage. Bebben va såååå söt och såååå mysig. Nä, nu vill jag träffa den snart. 11 dagar kvar idag tror jag? Nu kommer jag verkligen ihåg den där känslan när man va liten och väntade på att det skulle bli julafton. Tiden går så långsamt.

Igår gick jag och Jenny på stan hela dagen. Jag köpte det sista som skulle in i skötbordet och ett par svart/vit randiga byxor till bebis. Jag va så slut och hade så mycket sammandragningar när vi skulle hem så Jenny fick köra. Men det gick ju bra det me. Gårkväll så åts det surfisken hos svärpära. Jag åt sill och lite annat smått och gott. Va hemma vid 11 och då blev det sängen direkt. Vi hade 2,5 grad i Bua igår kväll! Det är kallt som tusan!!

Ikväll blir det grillning hos Jenny&Peter. Sen vet jag inte vad som blev planerat riktigt. Men på grunkor i Klint´n ska vi nog oss i slutändan.

Jag funderar på om jag skulle ha farit en sväng till Gunsmark och hälsat på min morbror, om han nu är där dvs.
Får se.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0