Dåligt med tid

Jaa tid till att blogga har jag dåligt om... När hon sover så vill jag antingen sova själv eller städa.
Men det är fantastiskt. Trots att jag är vaken nästan hela nätter ibland så skulle jag aldrig i mitt liv byta bort det. Hon har sovit otroligt bra sen vi kom hem från BB, det va bara inatt som hon har vaknat varannan timme och velat äta eller helt enkelt bara skrika. Skulle gissa på att hon har en hel del magknip. Lilltjejen min.

Igår så va vi på middag hos svärpära. Eller farmor&farfar som dom numera är också. I fredags så va vi hos Calle&Elina och grilla. Väldigt trevlig helg har vi iallafall haft.

Idag funderar jag på om jag skulle ha tagit mig en stund och satt mig i solen och läst. Eller så kanske jag bara ska gå en extra sväng med vagnen. Känns som man måste passa på när det är fint väder.
Brukar det verkligen vara så här kyligt när det är midsommar?! Trist iallafall.

Nä, nu ska jag gå o kolla till knytet mitt.

/Mama SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0