Braiga tips

Ja nu har jag fått en hel del braiga tips från Bvc sköterskan. Nu sover lilla Agnes iallafall. På torsdag fick jag tid för vägning och mätning. Ska bli spännande o se hur mycket hon har gått upp. För det syns på henne att hon har fått lite mer hull.
Vi blir ensamen imorn för Peppe åker till Finland då. Hoppas han kommer hem på torsdag och inte blir kvar till på fredag...

Jag vill ha en ny kamera! Give me!! Nä, måste investera en ny, Agnes är ju faktiskt bara liten en gång.
Igår tog syster kort på oss som ska in till tidningen. Hon måste bara skicka dom till mig så jag kan välja vilket av alla 100 bilder som vi ska ta...

Nä, slänga sig och vila en stund på soffan kanske?

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

aha.. ja men då är det något annat då :P

2009-06-30 @ 18:53:50
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: minja

Jag kan tänka mig det. Men det behöver ju inte betyda att du gör något fel. Och tänk, du har bara varit mamma i lite mer än två veckor! Man lär sig med tiden, och jag tror på dig. Kom ihåg det! :)

2009-06-30 @ 22:54:59
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0