Ännu en natt

Ännu en natt med super lite sömn. Vilket håll jag än har vänt mig åt har det gjort så pass ont så att jag har fått ligga på rygg fast jag då knappt kan andas. Usch för sånna här nätter.

Ska till stan idag till Kerstin. Ska vara där kl 11. Sen ska jag och Jenny en sväng ner på stan, sen göra en del andra ärenden. Ikväll blev det middag hos svärpära tydligen. Surströmming... Jag äter surfisken, men inte nu medan jag är gravid. Så jag får något annat mumsigt istället. Sill hoppas jag, det va längesen.

Igår stod jag och bakade bröd i över 2 timmar. Jag och degen ville långt ifrån samma sak! Den blev så kladdig att jag hade hälften av degen på händerna, spelade ingen roll hur mycket mjöl jag hade. Den ville inte sammarbeta. Men brödet blev gott i slutändan iallafall. Men tror det kommer dröja innan jag gör det där brödet igen. Någon annan som har bra recept på goda tekakor?

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0