SvampBobFyrkant

Ska till stan idag. Köpa mer marksten och göra lite sånna ärenden. Sen ska vi till barnmott. med Agnes. Hon har fått feber igen så nu ville farbror doktorn kolla om hon hade nån infektion eller om hon tempen bara inte har stabiliserat sig än. Blir skönt att kolla upp iallafall.
Hon har inte sovit nästan nånting inatt. Jag har vaggat, sjungit, ammat, bytt blöjor... Typ hela natten så idag känner jag mig som en SvampBob Fyrkant i skallen.

Igår va vi en sväng o grilla o fiska. Riktigt skoj! Ännu roligare om jag hade fått upp den där eländiga firren på kroken nångång. Han nappade 3 gånger utan att jag lyckades... Men skam den som ger sig, nästa gång!

Peppe har fått mitt halsont nu. Nu är jag bara snorig och lite hes. Men som sagt var så försvann det inte utan hoppade över till Peppe.

Nä, dags att dra!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0