Storfångst?

Åh äntligen kom värmen. Men ändå klagar jag på att det är för varmt. Nä jag tycker att det är helt ok med lite svalare väder nu när jag har Agnes. Allt blir så mycket lättare när det inte är tusen grader ute. Höll på att svettas ihjäl när vi skulle ner på Robban o handla. Varit och lämnat ett nytt pissprov som visade att det va blod i det också. Så nu skulle dom skicka det svaret till barnmott. Har dom inte hört av sig därifrån i slutet av veckan så tänker jag ringa dit. Jag vill ju veta va det beror på och om det är nåt allvarligt.

Peppe har lagt klart marksten nu. Bild på våran snygga gång kommer sen! Nu är han ute på åkern och gör nåt... Balar kanske.

Ikväll ska vi iväg och fiska igen. Är det något som kan få mig på andra tankar så är det o fiska. Det är så avkopplande samtidigt som jag tycker att det är så himla spännande. Så bild på storfångsten kommer också sen!

Jag är lite avis på Fia som ska till Norsjö i helgen på beachvolley. Jag vill också dit. Men men...



/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilket lag spelar hon i och när? På lördag eller fredag? Vi skall ju nämligen ställa upp som du säkert förstått efter all hård träning som vi har haft ;-)

2009-07-29 @ 17:34:11
Postat av: fia

jag ska inte spela, bara festa :]

men sussi, FÖLJ ME DÅ :D

2009-07-29 @ 19:10:22
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0