Lillan förkyld

Gårdagen va tung. Jag va så otroligt trött så jag visste inte vars jag skulle ta vägen. Men idag känns det som om jag har nya krafter.
Det gick bara bra på barnmott. Hon va röd i halsen så det va en förkylning. Fast det inte va så vanligt att barn under 3 månader va förkyld o sjuka. Inatt har hon sovit lite bättre men mycket hosta och snorig. Min lilla tjej.
Sen va vi och köpte mer marksten och golv till Calle&Elina.
Sen Peppes höjdpunkt, käka på Shanghai.

Idag får vi se va som händer. Skulle själv har varit in på en besiktning men vi får se.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojdå, fy så jobbigt att va förkyld när man är så liten =/ Vi har klarat oss hittills (ta i trä). Va iofs mer eller mindre förkyld 2-3 månader före förlossningen.

Han är född 8/6.

2009-07-24 @ 22:15:10
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0