Idag ska jag!

Idag SKA jag ta mig an o vika tvätten. Ja jag vet jag har sagt det i snart 4 veckors tid men nu...
Men dagarna går så sjukt fort nu för tiden. Jag tror varenda dag att jag ska hinna me mer än vad jag gör. Och det gör mig galen. Jag bara ser allt som behöver göras och förstår inte vad dagarna går åt till egentligen. Men eftersom Agnes inte sover själv helst (typ i babysittern eller i vagnen) så måste jag gå runt och bära på henne konstant. Därför är det väldigt skönt nu när Peppe har fått semester så man kan turas om.



Ikväll är vi bjudna på middag hos Peter&Merlinda. Ska bli riktigt trevligt!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur går det för er? Agens växer så det knakar förstår jag :-)

Känner igen mig i det du skriver. Ganska stressande att inte hinna någonting. Maya är likadan, vill inte sova själv heller. Råkar man lämna henne när man tror hon sover tillräckligt så öppnas snart ett lillöga för att kolla läget, sen är det bara att börja om.

Ha det!

2009-07-13 @ 11:03:19
Postat av: Anonym

Har du provat att ha henne i en bärsjal? Då får du två händer fria och kan vika lite tvätt eller nått om du skulle vilja. Och även om du inte vill utföra någon syssla är det skönare för rygg och armar, som får avlastning med en sjal.

2009-07-13 @ 21:00:42
Postat av: Anonym

Ett tips: bärsele! Då har du två händer fria.

2009-07-13 @ 21:01:04
Postat av: Anna

Oh,jasså?

Har ni börjat planera? tänkte på dopet. :)



Puss!

2009-07-13 @ 22:27:36
URL: http://annachristophersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tvätten kommer alltid vara samma gamla kläder...men Agnes kommer inte vara samma Agnes...........skit i kläderna och sov när hon sover och njut av henne när hon är vaken.....Sköt om dig......

2009-07-14 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0