Glömde ju kameran...

Jaa jag tog ju med mig kameran till Gullis för att ta kort på dom otroligt söta kattungarna men tror ni jag kom ihåg att ta några kort? Nä. Som vanligt.
Agnes gumman somnade i bilen så jag har låtit henne sitta kvar i bilstolen o sova en stund. Så klart inte i bilen om det nu va någon som trodde det...
Imorn kväll kommer Peppe hem. Blev många dagar utan sambo den här veckan.
Imorn ska vi fara o väga/mäta gumman. Se om hon har blivit nå större på en vecka. Men det tror jag. Jag gissar på att hon väger 3450g och är 50 lång. Men det återstår att se.
Fredag ska vi till stan, Malin ska följa me. Ska ha träff med Kerstin sen måste jag göra nå ärenden. Väldigt sugen på att shoppa något men när ekonomin som nybliven mamma inte tycker det så får det vara... Va riktigt länge sen jag köpte något känns det som. Men min tid kommer väl. Ska nog se om jag hittar nåt till Agnes iallafall. Hon har inte så mycket kläder hon kan ha än, det mesta är så stort.

Nu har solen kommit fram här i Bua. Trevligt. Men lik förbannat ska det vara minusgrader ute... Gillas inte!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0