Dagen

Underbart! Det sa jag när jag vaknade imorse vid 10. Agnes somnade vid 22 och sov till 05. Sen somnade hon om och sov ända till 10! Helt otroligt.

Idag har jag grejat på med tvätten och dylikt när Agnes har sovit och sen har vi nog inte hunnit med så mycket mer.
Vi va på middag hos Peter&Merlinda igår. Det va riktigt trevligt! Måste göras om snart. Merlinda skulle vara så gullig så hon skulle sticka ett par tjocksockar åt Agnes! Längtar tills dom är klar!

Imorn va tanken att jag skulle till stan men nu skiter jag i det. Istället för att träffa Kerstin så får hon väl ringa.

Nä idag blev det ytterligare ett kort inlägg. Man har inte direkt nå längre stunder man kan sitta här vid datorn!


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0