Länsförsäkrings skit

Ja jag känner mig inte riktigt fräsch idag heller. Eländes elände säger jag bara. Jag har massor jag borde göra hemma, men jag orkar bara inte. Orkar hålla på i 10 minuter sen är jag helt död och måste ligga på soffan som en fisk och gapa. 
Ska vara hemma imorn och jobbar sen fredag och lördag kväll hade jag tänkt mig.Jag har iallafall bytt nu så jag är ledig den 24:de då jag o Peppe ska vara barnvakt åt Liam. Bjudna på mat skulle vi bli också, så det blir nog en trevlig kväll. 
Ojojoj, har pratat med en snubbe från länsförsäkringar både igår och idag. han frågar så mycket som jag inte har en aning om. Jag hänvisar till Patrik hela tiden men han ställer bara nya frågor istället. "Vilket år är el och vattenledningar bytta?" Som om jag skulle ha nån koll på det... Men värsta frågan var nog "Ser att ingen av er har någon bil som är försäkrad?" Ojoj, tänkte jag. Kunde ju ogärna säga att det är mamma och pappa som står på dom. Men det räknade nog han ut ganska snabbt kan jag tänka mig... 
Igår kväll kom Sofia förbi. Vi åt godis och chips, spelade kort och skvallrade. Det va mysigt. Det måste göras om snart. Malin den kärringen va i Botsmark så hon missade allt det roliga. Men det kommer som sagt fler gånger. Kanske då jag är friskare också. 
Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen äta något.. Bebis vill ha maaaaat. 


Tjoo! 

//SQ 

Kommentarer
Postat av: Tjohej! Anna här igen. Min mail är [email protected] :-) Såg att vi skulle ha en liten knodd nästan samtidigt.

2009-01-15 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0