Peppe i Dorro

Idag va ju då tanken att Fia&Malin skulle komma. Men Fia fick förhinder så då ringde jag och sa till Malin att vi tar det en annan dag. Jag klev upp kl 8 imorse för att Peppe skulle fara vid halv 9 så jag skulle vara en söt flickvän och göra iordning några matlådor. Han skulle sova i Dorotea lr nåt inatt så vi ses inte förnst imorn. Trist men jag överlever nog den här gången också. Börjar inte jobba förnst 15 idag, ändå får jag ingen nytta gjord här hemma. Uselt Sussi.
Oj va den lilla sparkade igår kväll när mamma skulle försöka sova. Men jag tycker inte att det är jobbigt, än iallafall, tycker mest bara att det är dödsmysigt och ligga och känna på magen och längta. Igår när jag duschade skrek jag till Peppe att komma. Jag skrek att jag inte kände igen min kropp längre. Han stod som ett stort frågetecken och sa att det va ju konstigt eftersom jag ser den varje dag. Men mitt utbrott varade inte så länge den här gången heller, utan gick över när jag tänkte på vad komma skall.
Imorn är jag ledig, då ska jag ta mig an övervåningen tror jag. För idag verkar det ju inte hända mycket...
Om det kunde sluta snöa så jag kunde ta mig en spark tur, för ut i snön tänker jag mig inte. Inte förnst jag ska ut och gräva fram bilen och iväg på jobbet.
Nu påminner bebis mig om att jag måste äta något. På återseende.
Skulle höra när jag sjunger med i den här låten. King.

//SQ

Kommentarer
Postat av: fia

men jag kommer en annan dag! mest troligt torsdag men jag ska inte lova något... :)

2009-01-20 @ 15:35:09
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: peter

Ja å Liam körde vagn igår, en oplogad lägde-runda - inte att rekommendera om man inte är iklädd enbart shorts föstås :P

2009-01-21 @ 08:18:51
Postat av: Sussi

Haha jaa Peter det lät inte som något jag ens skulle ha prövat mej på. :D

2009-01-21 @ 10:45:54
URL: http://listen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0