Både jobb och nöje

Helgen har varit bra, den har bestått av både nöje och jobb. I fredags så var jag ju som sagt var ute med brudarna. Bilder kommer i det här inlägget från kvällen, tyvärr så hade jag lite ström på kameran så det blev inte så många bilder men men...
I lördags va vi barnvakt åt Liam. Sen blev det middag på Melkers och sen 30 års fest. Jag kom i säng tok för sent för att kliva upp kl 06 dagen efter. Men jag överlevde söndagen fast jag trodde flera gånger att jag skulle sluta andas pga att jag va så trött. Igår kväll kom Fia, vi spelade kort och åt godis o bollar tills vi trodde vi skulle spy. Sen tvingade jag henne att läsa boken " I taket lyser stjärnorna" tills dess att vi ska fara och se den på bio om en vecka eller nåt.
Ja, och idag har jag rivit tapeter i köket. Det är ganska roligt ändå. Hög musik och bara stå och pilla lös tapet. Helt ok.
Får se om Peppe kommer hem med nån traktor idag? Konstigt att jag ser fram emot det.. Haha..
Imorn ska vi på föräldrautbildning och till barnmorskan för att lyssna på hjärtljud. Så det blir spännande!
Här kommer lite pics!




Här vare charader!




Jenny skulle vara en porr skådis..!




















Tjoo!!

//SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0