Åh denna naaaatt...

Ja den här natten har jag inte sovit bra alls. Nej det har inte berott på att bebben har sparkat utan att min karl har legat och hostat och haft sig så gott som hela natten. Men han själv har sovit väldigt bra säger han. Ja, blir det en likadan natt inatt, ja då blir det att sova på soffan.
Idag har jag rivit tapet i sinne! Men nu är det bara allra högst upp vid taket där jag inte når som det är kvar. Det får Peppe göra. Det är många projekt pågång här nu, för många i taget tror jag.
Satt just och kollade ut genom köksfönstret. Förmodligen en skoter som har skurit eller något som traktorn drog upp ur diket. Ja mer spännande än så blir det inte här i Bua. Hmpf.
Imorn kväll blire bio med Malin&Fia i Skelet. "I taket lyser stjärnorna". Läst boken så nu får vi se om filmen är lika bra...
Nä nu kom svärfar och vill ha hjälp med spacklingen!
Ikväll blire 30 års fest för Sjödin. Blir nog en himla rolig kväll! :)

Tjoo!!

//SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0