Talgoxar

Asså inatt har varit en helt sjuk natt. Jag har drömt och drömt. Och bara mardrömmar. Den värsta va när huset va fullt me äckel talgoxar. Det va fullt me fåglar överallt. Flisan jagade dom och drog med sig dom till mig och jag bara skrek och sprang runt som en galning. USCH! Jag hatar hatar hatar fåglar!
Idag jobbar jag em. Sen i helgen är jag ledig. Känns dunder skönt.
Idag går jag in i 7:de månaden. Shit va tiden går fort ändå. Nästa vecka ska vi på studiebesök på förlossningen i Umeå. Blir spännande.

Nä nu ska jag ta och göra nå våfflor!

Puss&hej

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

VA? då är det inte alls länge kvar ju!! :D

2009-02-27 @ 13:59:15
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj då d va ju inte dåligt... haha kan inte sluta tänka på varför man inte kan mjölka tjurar haha :P

2009-02-27 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0