"Katt säljes billigt"

Hann aldrig uppdatera något igår. Va som fullt upp hela dagen. Jag jobbade till 14 sen iväg på FUB, Peppe följde me också. Fick nå tips om ammning och hur ofta dom små liven käkar osv. Sen iväg på Ica för o hämta svärmors present och handla nå varor. Efter det snabbt iväg på Tians Taxi och hämta ut vårat Wii. Hem och få spelet att fungera, laga middag och duscha. Calle, Elina, Mickan & Erik kommer och spelar. EN STUND, sen märker vi att Flisan har bitit av en kabel till spelet så då vare slutspelat... Nä men det fungerade ju iallafall i 4 timmar.

Nä men idag ska vi till stan för och köpa en ny kabel så vi kan spela imorn. Kan ju vara kul att få använda något man har lagt ner nån tusen lapp på...

Idag är det Alla <3 <3s dag om det är någon som har missat det. Peppe fick en present i sängen imorse. Nej, jag menar inget sånt, utan han fick en kofta. Vi hade sagt att vi inte skulle köpa något till varann men jag tänkte när jag såg koftan att jag lika gärna kunde köpa den.

Ikväll ska vi till Erik&Mickan. Middag och fest. Blir himla trevligt! Ska även hinna hälsa på Peppes moster som är och hälsar på här i Bua från Lycksele. Men dagen är ju inte slut än. BTW så har jag nog aldrig varit med om att Peppe, MIN PEPPE, har stigit upp kl 9 en lördag morron. Beror det på Wiiet eller vad...?

Nä, nu har karln sotat ur pannan klart och vi ska dra en sväng om i stan!

Tjooflöjt!

Kommentarer
Postat av: malin

d är som nå magiskt me wii man får personer att göra saker man trodde att inte skulle göra... :P

2009-02-14 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0