Lill skallen

Jag känner mej trött idag. Igår kväll va jag också helt slut. Det blev en så hektisk dag igår så allt jag ville igår kväll va att få sova. Hade en jätte trevlig lunch med Anna. Jätte trevligt att ses vare. Sen hade jag tänkt handla klappar men kände att tiden inte ville vara me mej så jag bestämde mej för att fara och hämta Jenny och fara hem. Men då ville inte passaten starta, slut ström. Innan jag raggat upp nån som kunde starta den så va Agnes rätt less. 
Sen iväg och hämta Jenny, till Coop för att hon skulle köpa adventsstakar och sen va vi på väg hem. 
Jag och Jenny ser att det ryker från diket från bil och inser att det måste ha ny hänt. Jenny vaktar Agnes medan jag springer dit och ringer sos.  Hon hade väl fått sladd och voltat ner i diket men det hade gått väldigt bra ändå. Hon fick sitta hos en man som hade sin bil nära tills ambulansen kom. Jag är glad att det gick så bra för henne!

Men när jag väl hade kommit hem va jag så trött och slut i skallen. För många nya intryck i min lilla skalle på en dag.
Idag vette katten va vi ska göra. Jag skulle ha ordnat här inne på kontoret med bokhyllan och så. Men det är inte roligt. Jag vill göra nå skoj. 

Alla ska bort så jag har som ingen att umgås me heller. Btw så hoppas jag ni får trevligt idag Elina!
/SQ



Kommentarer
Postat av: Elina

Det får vi nog! :) ha en fin dag så hörs vi sen, puss gumman

2009-12-19 @ 11:14:40
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0