Kryper!

Ikväll har Agnes legat i hårdträning. Hon har lärt sig krypa! Mamma är överlycklig, för det betyder att hon kanske kan roa sig själv lite mer än 3 minuter i sträck. Men... Hon kryper bakåt, lixom skjuter iväg med armarna. Men hon tar sig iväg iallafall. Sen har hon även vänt för första gången typ från mage till rygg. Jaa min lilla sötunge. 
Ska bli kul när alla röda dagar är över så att jag kan fara och väga/mäta henne. Känns som om hon har blivit längre för bilstolen börjar bli för liten. Dock så syns det inget på kläderna än... Kollade i papperen sen jag va liten. Jag va precis lika stor som Agnes vid ett halvårs ålder. När jag va ett år så va jag 71cm lång. Tror det är ganska kort... Så jag hoppas Agnes kanske kan växa några cm mer än va jag gjorde.
Hon har varit extremt knölig på kvällarna nu. Hon somnar fint vid 20 men vaknar sen för att inte kunna somna om. Precis som för några veckor sen. Mindre kul säger jag.
Idag har jag även hunnit med att halka ner för halva trappen. Tjocksockar och trapp passar inte ihop för den som inte visste det. Så nu har jag fruktansvärt ont i röven och ett fett blåmärke dessutom.
Nä... Om jag ska ta och gå och lägga mig. Känns som det blir sena kvällar varenda kväll numera.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0