Jul och förlovning

God Jul! 
Jag vaknade halv 9 av att Agnes ligger och pratar. Underbart att jag fick en hel natts sömn, den är efterlängtad.
Gårkvällen spenderades hos svärpära med god julmat och jag tog mig ett glas gott vin. Satt och surrade till tolv nångång. 
Nu på morron så ska vi öppna våra klappar som vi fått, mest Agnes klappar, men jag och Peppe har även vi nån klapp under granen. Vi skulle inte ge varandra julklapp i år eftersom vi köpte akvariet. Men jag kände på mig att Peppe skulle köpa en så jag panik köpte en igår, på Internet. En GPS. Nu undrar jag som ett litet barn vad det är jag ska få av honom.
Vi har förlovningsdag idag. Det är 2 år sen vi stod i köket i lägenheten och va helt överlyckliga, fast min ring va 18 strl för små. Idag är jag också lycklig. Jag har Agnes och sen har jag Peppe. Dubbelt upp. Underbart.
24/12-2007
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

grattis till er och godjul!

2009-12-24 @ 17:35:43
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0