Inte mitt fel

Nu har den där förbannde pellets brännaren stannat igen. Jag fick känna mig värdelös tills jag insåg att det va knappens fel. Det händer inget när jag trycker på den. Kan omöjligt vara mitt fel då. Så nu har jag gjort upp en brasa med ved. Skit trist och fruktansvärt stressande när Agnes vill ha all min uppmärksamhet hela tiden och jag står nere i källaren och svär.
Men nu kommer värmen.
Carro: Så skönt att höra. Inte att ni har det lika drygt på kvällarna men att det inte bara är Agnes som är knölig då. Det är förmodligen en fas. Jag påstår alltid att det är en "fas, en fas, en fas"... Haha, men jag tror faktiskt det. Tror hela livet består av olika faser. Man är alltid i nån. Men att nu är dom i nån fas som jag inte gillar för fem öre...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0