Farligt liv

Har kommit på det där med att filma nu. Det är ju faktiskt rätt skoj. Synd att Agnes inte gör så många olika moves än men det kommer väl så småningom. 
Hoppas jag kan väga/mäta Agnes idag, att det hinns med. Sist vägde hon nästan 6,5kg så nu kanske hela 7kg? Hon har så grymt snygga valkar på armarna. Haha jaa en riktig liten micheline gumma.
Känner mig sjukt trött. Äter pencillin för uvi, så jag skyller på det. Jag tvingade Agnes att ligga kvar i sängen till halv 9 imorse. Tog mig inte upp. Sitter fortfarande i morgonrock. Får inte tummen ur och börja med nånting. 

Frans lever ett farligt liv. Igår kväll när hon låg i babysittern och jag var i köket så började hon skrika som en tok. Då har Frasse tänkt busa med henne och klöst henne i ansiktet. Blev som nästan inget sår men hon blev väl skraj mest.
Nä... OM jag ska ta och klä på mig och Agnes... Gå ut en stund i halkan och piggna till... 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0