Akvarium

Jaa igår blev det inte mycket bloggande. Vi for tidigt och va hemma sent. 
Jag gick på stan med L och shoppade lite grejer till mig själv och några klappar. Peppe va på möte på LRF. När han va klar så for vi och köpte våran gemensamma julklapp. Ett akvarium. Jaa. Sussi har nu dragit på sig ännu mer arbete. Igår kväll när jag stod och sköljde grus i flera timmar, det rann blod från mina händer och jag va trött på att stå så förbannade jag mig själv att jag inte tänker mig för innan jag handlar.
Det ser rätt tomt ut i fiskarnas lilla hem, men får väl köpa nå mer till dom så småningom...Bild kommer. Nu är nästa mission att kunna hålla dom levande också.

Idag blir det nog bara att vara hemma. Malin som har varit på Ikea och köpt en Billy bokhylla och en svart ram till oss kommer väl under dagen. Hemleverans, inte helt fel.
Nä, nu ska jag ge lillan mat sen hoppa in i duschen.
/SQ

Kommentarer
Postat av: peter

peppes fiskar han hade i robban levde ju fan flera år utan mat så han vet hur man handskas me firr´s

2009-12-18 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0