Värme, drinkar, pool...

Agnes har sovit bra inatt. Hon vaknade iof vid 5 och vägrade somna om förnst 1,5 timme senare... Men det är en helt ok natt ändå.
Idag åker vi till Skelet. Imorn ska jag och syster gå på stan en sväng och göra av med lite obefintliga pengar... Skulle verkligen behöva en tröja till mig själv men vi får se...

Jag sitter även och väntar på vykort från Kreta. Sofia&Christoffer skulle skicka ett kort så jag inte behöver bli så avis på värmen, drinkarna, poolen, maten och alla palmer...

Nu är det bara så att vi har världens sämsta kamera. Det är inte roligt för fem öre och ta kort med den. Jag försöker få Peppe att inse samma sak och att vi nog måste köpa en ny men får nog jobba ett tag till på det... Men jag lägger upp kort ändå. Agnes är ju så söt så då har inte kvaliten på bilderna nån betydelse. Hon har fått nå skorv aktigt i hårbotten som jag inte alls tycker är så fräscht. Så igår smorslade jag med barnolja och försökte få bort det där men det gick dåligt... Gjorde en del roliga frisyrer på henne istället. Nedersta bilden är ett exempel på en av dom.





/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jag är ledsen att behöva säga det här sussi, men.... du får inget vykort! :S

2009-08-29 @ 15:19:39
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0