Svettas ihjäl

Håller på att svettas ihjäl. Men det är då skönare än att frysa... Har nu burit ut alla kartonger och påsar som inte ska vara i huset men som jag vill ha kvar. Då hamnar det på lagårdsvinn. Min tanke var att få börja måla elementen och riva nå tapet där så småningom... Det ska alltså bli Agnes framtida rum.
På fm. så ringde Madde och frågade om vi skulle gå ut och gå en stund. Det tyckte jag va en utmärkt idé! Men när hon väl kom hem till oss så frågade hon om jag ville gå och lägga mig en stund så kunde hon ta Agnes. En ännu bättre idé tänkte jag. Men jag kunde aldrig somna utan jag höll på med tvätten och grejade på tills Malin kom och hälsade på. Vi satt och skrattade åt gamla kort jag hittat tills Agnes kom hem igen. Sådär 3,5h timme senare. Hur skönt som helst. Jag må älska min dotter över allt annat på den här jorden men det är ganska skönt att få lite annat gjort utan att ha henne i famnen när man ska göra nåt.

Imorn ska jag till Skelet. Sova hos A-K o N och på torsdag ska jag på möte sen till mamma för att fira Connys 20 årsdag. Peppe skulle sova i lastbilen imorn så det passade bra.

Nä, nu ska jag ta och duscha av min fruktansvärt ofräscha, svettiga kropp...

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0