Nu börjas det

Vilken dag. Jag är helt slut fast jag ändå inte direkt har ansträngt mig speciellt mycket...
Agnes har sovit dåligt inatt... Trodde det va ett skämt när hon vaknade kl. 01...
Imorse kom Malin o hälsade på. Sen efter ett så följde hon mig till skolan som moraliskt stöd. Pratade med syon i över en timme om vad jag behöver för att kunna söka till universitetet en vacker dag. Jaa, det slutade med att jag i höst ska läsa foto och geriatrik (äldreomsorg). Det kommer bli typ 5 timmar på måndagar och lite över en timme på tisdagar. I vår ska jag läsa MatteB plus dom här kurserna. För jag tror dom va på två terminer... Får se om jag kommer orka. Ska verkligen försöka men med lilla Agnes samtidigt känns det som att jag kommer ha det jag gör iallafall...
Sen va min plan att vi skulle käka köttbullar o färskpotatis till middag. Men när jag kommer hem så inser jag att vi inte har nå bullar. Så jag ringer till Peppe o säger att han ska köpa det innan han kommer hem. Nä det gick inte för sig, vi kunde äta rester från igår. Jaa, om resterna hade räckt till två personer så idag blev jag så gott som utan middag. Bajsdag är vare är.
Just därför ska jag lägga mig nu och hoppas på en bättre dag imorn.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Trots allt elende så måste jag få säga att det är så härligt att få se Sussi glimma till och bara vara så underbar som du kan! Vilken fin människa du är! Lyckos Agnes som har fått världens bästa mamma!

Kram

2009-08-14 @ 17:22:20
Postat av: fia

mm.. tänkte en del på dig när jag läste den boken I tell ya'!



haha, talk to the hand bitch för du har tamigfan inga bilringar :P

2009-08-14 @ 20:22:57
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0