My New B

Då va första skoldagen avklarad. Började med att jag va dyngtrött imorse, precis som när man gick skola. Agnes kräktes på min tröja 2 minuter innan vi skulle fara och sen blev det bråttom. Det va helt ok på Foto lektionen, jag skulle bara ha ägt en systemkamera själv också.... Men det får bli en senare fråga.
Sen skulle jag och Agnes bara ta en liiiiten powernap i soffan innan vi skulle ner på Robban igen på föräldraträffen kl13. Men naturligtvis vaknar jag fem i ett med paniken i halsen. Men jag blev bara nån minut sen...
Sen har vi varit och hälsat på Merlinda. Hon hade stickat så underbart söta tjocksockar till Agnes. Nu äre inte länge kvar innan Agnes får en kompis. Ska bli jätte spännande o se vem det är inne i lillmagen på henne.
Imorn ska jag på mammasamtal på BVC. Annars står nog inget mer på mitt schema imorn förutom det vanliga. Städa, tvätta och underhålla Agnes.

Allså.. Jag har suttit och irriterat mig på Paris Hilton - My New BFF. Tack gode gud att det är slut nu, för jag satt ju och såg det fast jag avskydde programmet mer än allt annat. För VEM bryr sig om vem Paris har som bästa kompis?! Och VARFÖR gör man ett sånt program?! Hela programmet kändes som om det vore på sandlådenivå...
Jaja, tack för att det är slut nu och jag slipper ödsla min dyrbara tid på det programmet.


/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jooo, fia står på schemat!

2009-08-17 @ 21:19:07
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: frida

Va roligt att du läser min blogg, jag är dagligen inne på din också men likaså jag är dålig på att kommentera..

Ja nu börjar de kännas jobbigt längtar så mycket tills lillan tittar ut.

Idag har vi köpt dom sista grejerna så nu är vi verkligen färdiga, dagarna går rätt så sakta.



Kramar i massor till er bägge

2009-08-17 @ 22:31:11
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dom har redan släppt säsong 2 av paris bff, helt sjukt.

2009-08-23 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0