Lite sömn

Efter en natt med lite sömn så hade jag kunnat räkna ut att jag skulle vakna med ont i huvet. Och samma sak den här morron, jag fryser. Sen blir man på jätte bra humör när mobilen ringer på morron och mobil skräpet bara dör! Slut ström. Ut i bilen för att ladda den, eftersom jag inte äger en vanlig mobil laddare då katt skrället äter upp dom... Jaja.
Idag ska jag och Agnes och hälsa på Jenny&Liam en sväng. Skönt när man bara slipper sitta hemma hela dagarna. Ska nog börja gå på familjecentralen en gång i veckan också. Roligt och träffa lite nytt folk, sen tycker Agnes att det är rätt skoj och kika in alla andra barn.

Tack Anna-Karin för hjälpen. Jag hoppas verkligen att det blir bättre nu. Jag vill verkligen det.



/SQ


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!



Ser framemot att få träffa dig och guldklimpen imorgon!

Pusspuss <3

2009-08-20 @ 12:24:07
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: fia

haha, men egentligen har du ju inget häng ;) puss

2009-08-20 @ 12:42:26
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Merlinda

Vad söt hon är din Agnes! :)

Visst vet du att du alltid kan komma och hälsa på mig när du inte har något att göra. Tycker det är kul att prata bebis och allt annat..

Sköt om dig och familjen!

Kramar

2009-08-20 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0