Klassåterträff avklarad

Igår vare då bättre väder än va det är idag iallafall... Jag hade tänkt mig ut och plocka nå blåbär idag men tror jag gör det en annan dag när det inte spöregnar. Igår va Sofias mamma hit. Fick jätte snygga kläder till Agnes och hon fick Agnesmysa lite. Jätte trist att jag hade så bråttom ner på Robban eftersom jag skulle på systemet och dom stängde 1 så det blev inte så långvarigt besök... Men jag och Sofia har bestämt att vi ska ses i Skelet nån dag så då får vi komma och hälsa på Ellinor istället.
Jag hade sett fram emot att få pyssla om mig själv igår em. Få fixa håret, sminka mig och välja kläder om och om igen, men som vanligt blir det jätte stressigt och jag är klar precis när skjutsen kommer. Typiskt.
På klassåterträffen körde vi 9a mot 9b i olika staffett grenar. Tex. springa med en galge mellan bena. Sen blev det dans och surrande! Hade riktigt skoj faktiskt. Men blev trött väldigt tidigt men jag höll ut ända till 1 innan jag ville fara hem. Men då visade det sig att jag inte hade nån skjuts hem. Så jag och Peter började gå. Jag orkade dock inte så himla långt med mina klackeskor och utan jacka. Som tur va kom det en räddande ängel, Emil Andersson. Tack för skjutsen!
Drack btw tequila igår! Det va längesen!

Idag njuter jag av att vara med Agnes och så ska jag städa lite. Hade gått hur bra som helst för Peppe och Agnes igår kväll iallafall. Ringde faktiskt bara hem en gång under kvällen. Jag är stolt.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

det här inläget gillade jag att läsa, du skriver bara om positiva grejer! :) ring mig idag söt, puss!

2009-08-16 @ 12:38:41
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: spionpeter

bakispizza idag? ;)

2009-08-16 @ 21:10:59
Postat av: Eleonore

Agnes charmade mej verkligen! Hennes leende är ju helt underbart, det värmer än. Ser fram emot att träffa er igen:)

2009-08-16 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0