"Jag förstår"

Oftast går det inte att beskriva och sätta ord på det jag känner. Hur kan det då vara möjligt för andra att veta vad jag tänker och känner? Jag kan aldrig komma och säga till nån att "jag förstår", för jag varken har eller kommer leva den personens liv. Samma sak är det att ingen kan komma och säga att dom förstår mig, för ingen vet eller kommer någonsin kunna förstå mig.

En sak är då säker. Jag har helt tappat mina mål. Har ingen aning om vars dom har tagit vägen. Har jag tappat bort dom eller har jag helt enkelt skitit i dom?


Den här dagen vill jag snabbspola eller helt enkelt bara hoppa över.

/SQ


Kommentarer
Postat av: minja

Känner igen det där med målen. Jag vet inte var mina mål heller har tagit vägen!;O "/



Skönt att det inte var något allvarligt med lilltösen. hade ju varit för hemskt..!

2009-08-02 @ 17:19:50
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0