Inte rolig för 5 öre

Agnes va inte alls rolig imorse vid 03:30... Ville inte alls somna om. Så efter 1,5h så somnar hon och jag efter 2h eftersom jag vid det laget har vaknat till så pass mycket att det kändes som om jag skulle stiga upp. Sen sov vi till 9. Det va underbart.

På torsdag ska jag till skolan för att prata med syon om vad jag behöver läsa för att sen nångång kunna läsa på universitetet. MatteB ska jag då läsa, men det blir inte förnst efter jul. Känns otroligt jobbigt men jag är så illa tvungen känns det som...

Nu ska jag snart se min dagliga serie. Wildfire.

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

haha, nej det är inte klokt hur fort håret växer.. varför växer det inte lika fort på huvet?



det skulle gå på 650 ungefär :)

2009-08-11 @ 10:54:47
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman!



Jo, det känns faktiskt helt ok! Precis, ser framemot det :)



Hur är det med er?

Pusspuss

2009-08-11 @ 13:41:28
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0