Gammal i förtid

Nu har Sofia&Christoffer kommit hem från värmen. Dom är säkert som små pepparkakor. Men jag är inte avis... Eller hur vare..?

Jag och Agnes har inte gjort mycket idag. Jag började riva lite tapet i henne rum men mådde lite kasst så jag la mig på soffan och såg på giftiga ormar o spindlar. Nu sover Agnes i mitt knä och Peppe är och hämtar en bal till kalvarna så dom inte ska svälta sina sista veckor i livet...

Ikväll ska vi till Rickard&Malin och äta surströmming. Blir trevligt.
Imorn åker Peppe till Finland. Trist men jag ska inte klaga, för jag klagar inte när hans lönebesked kommer så...

För övrigt så är det fundersamt. Jag kommer bli gammal i förtid så mycket som jag funderar.

/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0