Bara varit duktig

Idag har jag varit duktig. Jag har städat och grejat på här hemma. Skönt när det inte är så fruktansvärt varmt!
Agnes vaknade halv 4 imorse och somnade inte förnst halv 6 när Peppe steg upp. Då va jag less, trött, arg... Jaa allt man kan känna... Men då hade vi det super mysigt på "morron" vid 11 när hon tyckte att hon hade sovit klart.
Ida&Jonathan har varit och hälsat på. Efter det kom Maria från Gullis. Fick super söta skor till Agnes, men dock så kan hon inte ha dom förnst nästa sommar om man har tur. Fick även lite söta kläder till henne!

Jag tror jag ska natta min dotter snart så jag får lägga mig och läsa min bok. Zebraflickan - Sofia Åkerman.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

den har jag läst, hemsk bok..

2009-08-13 @ 10:36:39
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0