Nerverna på helspänn

Det är faktiskt ganska ensamt att vara hemma hela dagarna. Särskillt när man är van att tjattra me folk så gott som varenda dag. Men men, jag vänjer mig väl med Buaensamheten. För Bua är ju så jävla centralt så folk har ju vägarna förbi varje dag också, not...
Jag vet inte alls vad jag ska ta mig för idag när jag har sån pain i mina fogar. Det gör ont när jag sitter, när jag går, när jag ligger, när jag står still... Jaa typ ofta, så tyck lite synd om mig.
Märkte till min stora förvåning att jag fått löneförhöjning igen. Känns inte helt fel. Sen har jag fått pengar från Försäkringskassan idag, ibland är dom bra snabba. Jag har bara varit hemma en vecka än så länge.
På tal om veckor så går jag in i v. 33 idag. Tiden går långsamt igen.
Det behövs inte mycket ibland för att jag ska börja flenna. Igår ringde Peppe mig 17:20 och sa att han va i Djäkneboda. Ok tänkte jag och började på med middagen. När klockan började vara 18:15 så började jag bli orolig och ringer han men får inget svar. Efter att ha ringt många gånger och tänkt dom värsta tankarna så ser jag han parkera utanför huset. Får inte fram ett ord när han kommer in utan börjar flenna. Då har han stannat av och pratat med nån och lämnat mobilen i bilen. Jaaa.. Jag har nerverna på helspänn verkar det som.

Ikväll blir det tacos, imorn har jag redan bestämt att vi ska äta grillat. Det skulle ju vara jätte fint väder och varmt så då kan man ju passa på då.

Nä, Peppe är på hemgång och jag ska börja på med maten!

Tjoo!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Du kan komma och hälsa på mig och Leon, vi är ensamma hemma nu tills nästa vecka på tep lördag :)

2009-04-24 @ 18:19:49
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Do it ;D

Fast har ingen mobil så jag går tep inte att nås men vi är hemma typ hela tiden, annars äre ju bah att ringa hem ;D

2009-04-25 @ 13:46:39
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV; En sabina har 55026 hem ;D

2009-04-25 @ 19:23:26
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: fia

svar ja, jag är glad nu för jag har spenderat hela eftermiddagen i solen :D

2009-04-26 @ 16:22:26
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0