Storstan snart

Ska snart fara till stan med Malin. Kolla på stan, handla på Ica Maxi och ha samtal me Kerstin.

Upptäckte nyss att nån av oss inte har stängt frysen ordentligt så den har stått på glänt typ sen igår. Jippie...

Det va oerhört gott med grillat igår, som en försmak av sommarn. Sen såg vi Van Veeteren filmen sen vare go natt...

Jaa. Har kanske mer att uppdatera om när jag kommer hem från stan. Det jag måste ha från stan är en Bh och bebis sockar. Så jag hoppas jag kommer hem med det också.

Vi ses när vi hörs!

/SQ


Kommentarer
Postat av: minja

Haha ja, det kanske inte skulle vara någon höjdare. Men dom är väldigt trevliga på bb här. Iaf de flesta:) Var har du tänkt föda btw? :) Blir det kjesarsnitt eller 'det klassiska'?:) iihjk, nu är det inte länge kvar!;D;D

2009-04-27 @ 17:38:52
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: fia

sv: ja, det ska vi göra! jag tänkte på en sak, torsdag nästa vecka, vad gör du då?

2009-04-27 @ 20:27:17
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0