Spark och lillfot

Sol, sol, sol... Wonderfull. Peppe är ledig idag, han ligger och trynar fortfarande. Jag klev upp vid halv 7, men ska lägga mig en stund på på dagen så jag orkar med kvällen. Vet inte än om vi ska vara hos Jenny&Peter eller om vi ska vara här, beror lite på hur kry Liam är. Men vi får väl se. Grillning blire då iallafall.

Vaknat flera gånger inatt av att bebis har sparkat som en galning. Jag tror den har för mycket plats där inne än, fast Bm säger att det är trångt där inne nu. Jag tvivlar starkt, för då hade den inte kunnat flänga på som den gör. Såg lill foten igår på magen, helt galet va jag längtar efter den här lilla krabaten. Hoppar gärna över själva födandet men jag antar att jag inte bara kan skicka Peppe in på förlossningen... Idag måste jag ta mig i kragen och ringa på förlossningen i Skelet och boka en tid för studiebesök. Nu kan jag inte dra ut på det längre.

Nä, idag blir det pannkisar till lunch tror jag. Varit sjukt sugen på det sen igår, och det sitter i fortfarande.


/SQ


Kommentarer
Postat av: minja

Jasås, ja, man vill ju inte gärna vara med andra då. Tina och totta hade också eget rum när kevin föddes:) Så om du mot all förmodan skulle ångra dig, och vilja föda i lse så får du ett eget rum här också;) haha.



Vad ska du göra på valborg? Ta hand om dig, snusen! Kramshej! Klappa bäbisen från mig;>

2009-04-30 @ 14:24:14
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:45:34
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0