SnuskBH och vattenskada

Jag klev upp när Peppe klev upp imorse just före 6 och la mig i soffan och kolla på tv. Sen har tiden typ runnit iväg, för nu ska jag snart måsta göra mig klar och äta för att fara på massage kl 10. Ska bli såååå skönt. Min rygg behöver verkligen det.
Igår rensade jag ur en garderob och fick slänga 1 1/2 svart sopsäck med kläder. Från EN garderob, jag har typ 5.... Så det kändes bra fast jag hatar att behöva slänga kläder. Men kläder som jag inte haft sen jag bodde i Ånäset typ kommer jag nog aldrig mer att använda heller... Hittade även min snuskiga och snuskigt dyra bh o trosa i lack, som jag köpte när vi va ner till Jönköping på Elmia. Det är så det går när Sussi dricker några öl och ser något helt galet. Då måste jag ha det, fast det kostar 450:-, är i strl 42/44 och aldrig kommer använda den. Här är överdelen iallafall.

Jag pratade med Anna-Karin från Norsjö igår kväll. Guud så länge sen vi pratades vid... Bestämde att nu när jag snart blir ledig så ska jag komma upp och hälsa på. Saknar dom sjukt mycket. Ses ju kanske bara max 2 ggr/år nu men ändå verkar jag betyda mycket för dom. Det känns bra...

Btw, fick oss en otrevlig överraskning igår... Vattenskada i kökstaket efter sjöslaget på toaletten uppe... Men nu är det borrat några hål i taket och sen ska vi måla över fläcken och hoppas på att det inte blir nå mögel eller skit.

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

ooh, ja den var snuskig ^^

min bh var oxå snuskig igår, jag hade en med geleinlägg och det ena sprack! :P

2009-04-08 @ 10:06:54
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

ja, DEN SPRACK! men den var rätt gammal oxå så det var inte så konstigt.. kolla change inne på kungspassagen, dom har bra grejer! :) iallafall på den butiken jag besökte i göteborg :)

2009-04-08 @ 20:41:17
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 21:22:06
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0