Kärringar och godis

Jag har sagt det tidigare men jag säger det igen. Guuud så skönt att vakna pigg och utvilad klockan 5 på morron. Slår aldrig fel, jag vaknar när Peppe kliver upp sen kan jag inte somna om.
Men jag börjar jobba 7 idag så det är bara bra att jag kommer igång lite på morron.
Skärtorsdan idag, händer det något ikväll? Hade varit kul att få träffa nå folk. Folk=Mina vänner. Men vi får väl se, rätt vare är så förblir jag hemma med mitt påskgodis och tv:n. På tal om godis så måste jag fara och köpa det för man vet aldrig om det kommer nån liten påskärring och hälsar på. Det känns som bakvänt. Det är inte länge sen jag gick gulltjärn runt som en påskkärring och tiggde godis med Ida, Oskar o Hanna. Sista året så red jag runt tror jag bestämt. Jaja....

Nä. Ha en fin dag folks.


/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0