Inställd mamma klocka

Ja jag jobbar dag idag. Helt galet att jag vaknar så tidigt av mig själv en lördag morron. Men det är skönt, skönt att slippa va så trött. Jag har haft så himla ont i magen hela natten, vaknat av och till och inte velat röra mig för då kändes det som magen skulle gå i 1000 bitar. Åt palt igår till lunch, sist jag åt palt blev det samma sak. Så från och med nu så blir det ingen palt. Trist men sant.
Peppe kom hem vid 01 och då vaknade jag och trodde aldrig att jag skulle somna om. Men det gick ju hejsan ändå...
Jag har verkligen försökt att lägga ut en bild på mina nya skor, men bilden vill inte läggas in i mitt inlägg. Så ja, ni får inte se dom helt enkelt.
Tänkte på det igår när chefen gav mig ett skåp i omklädningsrummet, att shit, nu äre bara 2 veckor kvar att jobba. Så det kändes lite överdrivet att få skåp sista två veckorna när jag har klarat mig att leva på en krok hela året... Börjar kännas väldigt tungt att jobba. Delvis på kroppen och delvis för att min hjärna har som ställt om sig på att snart bli mamma och vara hemma ett år typ. Man orkar inte ge allt på jobbet som tidigare.

Nä, nå gröt på det här och sen iväg på jobbet.

Btw, peppa irländsk musik ikväll!



/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0