Egenproducerat kött

Idag har jag suttit ute på bron i min fotölj och läst en bok och solat tills det att det kom en massa tråkiga moln och förstörde det hela. Så då gick jag in och började städa och måla det sista på garderoberna som äntligen är klara. Gud så skönt det känns. Nu skulle vi bara behöva en ny säng och nån snygg gardinstång så är sovrummet klart.
Imorn jobbar jag kväll, lördag 7-16 sen söndag är jag ledig. På lördag kväll blir det irländsk pub i Rickla. Jag är fortfarande skeptisk till irländsk musik men vem vet, det kanske är skit bra, men tveksam är jag.
På nån timme borde Peppe komma hem. Hade tänkt mig spaghetti o köttförsås till middag. Men måste ner på robban innan, för jag vägrar göra köttfärssås på gris. Det måste vara nöt.
Sånna här gånger känns det bra att ha egenproducerat kött. http://vk.se/Article.jsp?article=266763 Tycker det känns skit läskigt att det kan hända små barn som absolut inte har gjort någon nåt. Inte för att jag tycker att jag har gjort den som nu har vandaliserat våra livsmedel något heller men... Förbannad blir man iallafall.
Nä, nu ska jag ta och fara på Robban och kolla på Lord om jag hittar mig nåt linne där, men det tvivlar jag starkt på.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Här är allt bra. Hoppas på detsamma för er:-)

Ska ringa till skeå för o höra om det går att få titta in någon dag. Kändes ju som sagt lite så där med umeå. Hur går det, får du sluta jobba snart?

Ha det!

2009-04-02 @ 20:11:29
Postat av: Peter såklart

http://www.youtube.com/watch?v=mxu1GPPTmNc Grym musik!! Btw Grisfärssås ä ju de bästa!!

2009-04-03 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0