April, april...!!

April, april...!! Ja som vissa av er redan har räknat ut så finns kalvarna kvar. Dom står fint i hagen vid rundbalen och äter sitt gräs. Så vare me det.

Va i stan idag och lunchade med Anna och shoppade. Men innan jag tog mig iväg så startade inte bilen. Mysko tyckte jag, eftersom soppalampan inte hade lyst länge alls. Men jag ringer till Malin, som är min räddande ängel, som kommer med en dunk bensin. Sen startar den, tänka sig så tokigt... Soppatorsk, men det va ju bra att jag stod på gården iallafall.
Shoppade bla. ett par stövlar. Eftersom alla mina skor är helt slut och jag blir dyngsur direkt jag går ut så vare verkligen dags för ett par nya skor. För tillfället funkar det inte att ladda upp nå bilder för mig så det får komma imorn istället.
Försökte verkligen hitta mig något linne eller en snygg tröja men utan resultat. Hittade varken det eller några snygga underkläder, typ det som jag va på jakt efter idag. Men men, får fara in fler gånger...

Har suttit och smyg grinat till förlossningar på "Sjukhuset" på 3:an. Helt sjukt va jag längtar... Man blir så glad när dom får upp bebisen på bröstet och föräldrarna bara gråter av lycka. Fiiiint, ja.
Våran lill bebis ha haft hicka ikväll, första gången jag har känt det. Dessutom håller min navel på att vika sig ut och in ser det ut som. Inte lika najs...!

Ja, jag har sagt god natt till Peppe som sover i lastbilen inatt och Flisan har fått mat och Grey´s har jag sett så det kanske är läge för sängen nu?!

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

japp... närmare bestämt 7996:- :(

2009-04-02 @ 10:01:45
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Anna på Berglunda

Meeen...ja gick på det. Berättade för Micke och tyckte synd om dom små liven. :)

2009-04-02 @ 20:09:48
Postat av: Ida

Jag hatade dig för det där! Jag trodde dom hade dött ;)

2009-04-06 @ 21:04:53
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0