Åh va arg jag blir!

Åh va arg jag blir! Jag va ju hur pepp som helst på Nordic Rock festivalen. Men nu blev det ju så jävla dyrt. Går man på fredagen så kostar det bara 100:- men går man på lördagen kostar det 500:- men då får man gå på fredagen också. MEN om jag inte vill gå på fredagen måste jag ändå betala 500 jävla spänn. Nä, det tyckte jag inte alls om. På lördan ska ju Whitesnake, Jorn och H.E.A.T bla. spela. Ska hämta Peppe på firmafesten typ i Lycksele den natten också så det hade passat väldigt bra. Malin hur ska vi göra? Planka kan bli svårt me min mage! Haha..
 
Nu har jag städat min bil. Jag behöver nå små reservdelar till den. Så jag måste väl på skroten nån dag ändå...


/SQ

Kommentarer
Postat av: Emma

riktigt dyrt :(

2009-04-20 @ 18:48:34
URL: http://tjejen.blogg,se
Postat av: minja

Det skulle inte sitta illa att se whitesnake, om man säger så! Men om du vill se h.e.a.t så spelar dom i Lse på studenten. typ den 11/6 tror jag.

2009-04-23 @ 22:33:12
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0