1700 talet

Jag har jobbat en kortdag idag, slutade 13:15 för en gångs skull. När jag kom hem så har svärfar och Peppe satt in en annan tvättmaskin. Den vi hade före va från 1700 talet typ, så det va väl behövligt att byta. 
Imorn är jag ledig. Då ska jag dola på här hemma som vanligt. Tror jag ska ta mig en långpromenad om vädret inte är allt för surt.
Jag är sur. Sur för att jag inte får se Beverly Hills för att Peppe ska se Färjan... Hur kommer det sig att det är alltid han som får bestämma över den där tv dosan. Nä tack, ge mig en tv till. Helst i sovrummet. Guud så skönt det skulle vara.
Nästa vecka ska jag till barnmorskan, jag är nyfiken på om det har hänt något. Om magen har växt mycket, om värdena ser bra ut, om jag gått upp mycket mer i vikt och höra om hjärtljuden har ändrats något. Ja det är så sjukt spännande nu. Jag får fjärilar i magen direkt jag tänker på att det faktiskt är en liten mini människa i mig.

Nä, nu ska jag ta upp striden om tv dosan!


/SQ


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, bitch :( det är bara för att dina vänner är med datanördar än mina och vet att det finns något som heter bloglovin... ;) och det heter prenumeranter :P puss <3

2009-04-07 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0